Proces transformacji wszystkich elementów marki czyli wszelkiego rodzaju graficzne formy komunikacji z klientami w tym przede wszystkim logo. Sam lifting bądź redesign logo jest tylko częścią rebrandingu. Pełny rebranding to zmiana i ujednolicenie wizerunku firmy w całym spektrum. Korzyści płynące ze zmian to odświeżony / unowocześniony wygląd, firma idąca z duchem czasu, zwiększenie wartości marki a także obrotów i marży, poprawa organizacji przekazu wizualnego, usprawnienie procesów. W ramach naszej oferty proponujemy rebranding częściowy albo pełny. Do częściowego rebrandingu można zaliczyć LIFTING LOGO oraz REDESIGN LOGO. W ramach tych usług odświeżamy / unowocześniamy / przeprojektowujemy wygląd logo marki oraz przygotowujemy komplet plików wektorowych i rastrowych wraz z prezentacją, która może posłużyć do zastrzeżenia znaku. PEŁEN REBRANDING to indywidualnie wyceniana oferta dla firm, które chcą w całości zmienić swoją tożsamość i stosują więcej elementów niż tylko logo.