Projekt key visualu w wersji rozszerzonej
Usługa zawiera:
- lista i rozbudowany opis wybranych czcionek
- lista i rozbudowany opis wybranych kolorów
- lista i rozbudowany opis elementów graficznych
- rozbudowany opis i przykłady stosowania ilustracji, zdjęć, ikon
- ikony social mediów
- struktura layoutu – rozmieszczenie logo i pozostałych elementów graficznych
- przykłady zastosowania na różnych formatach w różnych proporcjach w małej i dużej skali oraz w poziomie i pionie, druk i wersja elektroniczna (między innymi: wizytówka, rollup, papier firmowy, bilboard, wnętrze biura, post social media, reklama graficzna np google ads, itd.)
- przykłady zastosowania na gadżetach reklamowych i odzieży
- faktura vat / faktura imienna
Opis usługi
Rozszerzona wersja Key Visualu to pełna analiza wszystkich pól eksploatacji. Oferta skierowana do dużych firm które nie będą pokazywać się jedynie na wizytówkach a na wielu płaszczyznach w różnej skali. W ramach tej wersji projektu Klient otrzymuje dokument w pdf z analizami opisami i projektami które posłużą jako podstawa do kreowania spójnej identyfikacji wizualnej marki. Chętnie doradzimy czy projekt Rozszerzonego Key Visual jest odpowiedni dla danego Klienta.
Przebieg usługi
- Ustalenie wszelkich niezbędnych informacji do projektu
- Przygotowanie przez grafika wersji wstępnej kompletu analiz, opisów i projektów
- Pierwszy etap poprawkowy
- Drugi etap poprawkowy
- Przygotowanie finalnej wersji kompletu analiz, opisów i projektów
- Wystawienie faktury vat (na firmę bądź imienną)
- Przekazanie kompletu plików wraz z prawami autorskimi
Może zainteresuje Cię również:
Dlaczego warto z nami współpracować?
Mamy bogate doświadczenie w budowaniu spójnego wizerunku firm. Bardzo chętnie zobowiążemy się do wykonania kolejnych – cały czas się rozwijamy, doszkalamy naszych grafików i analizujemy zmieniające się trendy w świecie przekazu graficznego. Chętnie podzielimy się wiedzą w naszych projektach. Key visual to bardzo dobry sposób na przekazanie niezbędnej wiedzy na temat spójnego wizerunku marki naszemu Klientowi, który następnie może ją przesyłać kolejnym współpracownikom dla zachowania konsekwencji w przekazie wizualnym marki.